بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:46
بازديد از اين پست : 263

آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نسبت به مراسم قرعه کشی امروز چمپیونزلیگ واکنش نشان داده و همچنین در مورد خرید داگلاس نیز صحبت کرده است.

زوبی گفت: "ما به یک مدافع کناری بیشتر نیاز داشتیم، یک گزینه دیگر برای افزایش رقابت. ما دو مدافع کناری با خصوصیات متفاوت داریم. ما تلاش می کنیم بهترین تیم ممکن را بسازیم تا در 2 سپتامبر بتوانیم بگوییم که تیمی داریم و از آن راضی هستیم. در طول چند ساعت اخیر اتفاقات زیادی رخ داده است. بازار نقل و انتقالات همچنان بسیار فعال است. فردا ما داگلاس را معرفی خواهیم کرد؛ در پایان هفته با ویارئال روبرو خواهیم شد و باید دید چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم. نقل و انتقالات زیادی در اینجا و در موناکو به نتیجه می رسند..."

در مورد رقبای بارسا در گروه F، زوبیزارتا افزود: "ما تسلیم نخواهیم شد؛ گروه با پاریسن ژرمن شروع و تمام نمی شود. این دو بازی بیشترین جذابیت را خواهند داشت اما ما نگران نیستیم که آیا به عنوان مدعی به نظر خواهیم رسید یا نه – تنها می خواهیم مطمئن شویم که بارسلونا در سطحی که توقع داریم بازی کند و تیم به سبک بازی خود پایبند بماند. ما هرگز با آژاکس دیدار نکرده بودیم اما در طول دو سال گذشته دو بار با آنها روبرو شده ایم؛ آنها فوتبال با کیفیتی ارائه می کنند.

آپوئل را نیز به عنوان رقیبی سرسخت به یاد می آورم. برای برخی باشگاه ها، ما فقط موظف نیستیم که به دور حذفی صعود کنیم، بلکه باید به نیمه نهایی برسیم، اما همه تیم ها می توانند رؤیایی داشته باشند. ما به همان روشی که به مصاف پاریسن ژرمن خواهیم رفت، با آژاکس نیز دیدار خواهیم داشت و این خاصیت چمپیونزلیگ است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »